مزایا استفاده از اتوماسیون اداری تحت وب

همین الان برای ثبت سفارش برنامه نویسی خودت و یا مشاوره رایگان از کارشناسان ما تماس بگیر!

09128902475

مزایای استفاده از اتوماسیون اداری

در این مقاله ابتدا به این سوال پاسخ می دهیم که «چرا هر سازمانی نیاز به اتوماسیون اداری دارد؟». سپس به مزایای اتوماسیون اداری تحت وب در بهبود عملکرد و کارایی سازمان‌ها می پردازیم.

اتوماسیون اداری به عنوان یک راهکار نوین و مبتنی بر تکنولوژی، نقش مهمی در بهبود عملکرد و کارایی سازمان‌ها ایفا می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی و وجود نرم‌افزارها و سیستم‌های پیشرفته، اتوماسیون های اداری نیز پیشرفت های چشمگیری داشتند. امروزه اتوماسیون های اداری با ارائه امکاناتی مانند: پیگیری کارها، فرآیندهای سازمانی، مکاتبات و … فرصت‌های جدیدی را برای سازمان‌ها فراهم می‌ کنند.  درحال حاضر در سراسر دنیا نرم افزار های سازمانی و اداری با امکانات فوق العاده ای به صورت نرم افزار های تحت وب ارائه می شوند و به مدیران کمک می کنند تا با سرعت و امنیت بالا در هر مکان و زمانی و با هر دستگاه هوشمندی از فعالیت کارمندان و اطلاعات سازمان خود مطلع شوند.

اتوماسیون تحت وب سافت انجی با رابط کاربری آسان و طراحی به روز این امکان را برای هر شرکت یا سازمانی فراهم می کند تا تمامی کاربران در کوتاه ترین زمان کار با پنل کاربری را بیاموزند و از تمامی امکانات اتوماسیون که نیاز های هر شرکت و سازمانی را بر طرف می کند، بهره مند شوند.

اتوماسیون اداری تحت وب

اتوماسیون اداری تحت وب، یک فناوری مدرن و نوآورانه بر اساس تکنولوژی اینترنت و وب می باشد که به کمک آن امور اداری و مدیریتی شرکت ها و سازمان ها، سریع تر و به صورت بهینه انجام می‌شود. این سیستم‌ها می‌توانند اکثر نیاز های شرکت ها و سازمان ها از جمله مدیریت دسترسی ها، برنامه‌ریزی و کنترل فرآیندها، مدیریت اسناد و اطلاعات، مدیریت فروش و بازاریابی، مدیریت تولید و موجودی انبار، ارتباطات با کارکنان، مشتریان و شرکت ها یا سازمان های همکار، مانیتورینگ و گزارش‌دهی و… را برطرف کنند. از این رو، اتوماسیون اداری تحت وب می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کند تا عملکرد و کارایی خود را بهبود بخشند و به طور کلی فرآیند های  اداری را ساده‌تر و کارآمدتر کنند. امروزه کاربران با استفاده از اتوماسیون اداری تحت وب می توانند برخی از فرآیند های رایج اداری از جمله: مکاتبات اداری، نامه نگاری ها و… را در هر زمان و مکانی از طریق یک دستگاه هوشمند متصل به اینترنت، به آسانی انجام دهند.

مزایا استفاده از اتوماسیون اداری تحت وب

• افزایش نظم، بهبود کیفیت و سرعت مکاتبات و فرایند های سازمانی

• امکان انجام تمامی امور به صورت دور کاری در هر زمان و مکانی، فقط با یک دستگاه هوشمند متصل به اینترنت

• انجام مکاتبات به صورت کاملا دیجیتال و حذف بخش قابل ملاحظه ای از مکاتبات کاغذی 

• مدیریت دقیق و نظارت بر عملکرد کارکنان بخش های مختلف سازمان

• ذخیره سازی و نگهداری اسناد و اطلاعات با امنیت بالا

• یادآوری، گزارش گیری و ردیابی امور سازمانی

• افزایش دقت و به حداقل رساندن اشتباهات در فرآیند های سازمانی

• تعامل الکترونیکی با سایر شرکت ها و سازمان های همکار

• صرفه جویی در زمان و هزینه های سازمان

• رضایت ارباب رجوع، شرکت ها و سازمان های همکار

• صرفه جویی در مصرف کاغذ و کمک به حفظ محیط زیست

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *